Les catégories masculines et féminines se sont affrontées jusqu'au dernier moment à quelques mètres de la ligne d'arrivée.
Chez les hommes, on constate dès le début de la course que ceux 3 (qui a atteint la ligne d'arrivée en premier) ils ont fait un “course de visage” adica si-au mentinut pozitii avansate in pluton cu riscul sa munceansca mai mult inca de la inceput, dar cu avantajul sa nu ramana in spate prinsi de vreo ezitare, de un accident sau de vreo tactica de echipă.
Prima miscare care a preselectat grupul fruntas nu a fost in zone inguste unde se astepta toata lumea. A fost chiar pe cele mai late drumuri din zona de trecere autostrazii inca neterminate, A0. In fotografie se observa suferinta celor care incearca sa ramana la plasa primilor.
Acolo campionul national Malnasi Attila a fortat si creat o bordura cu ajutorul vantului lateral generand o evadare formata din 3 rideri incluzandu-i pe campionul balcanic la Under 23 Patrick Pescaru si fostul campion national la sosea Vlad Dobre.
Acestia au conlucrat, in prima parte, ca sa puna distanta intre ei si urmaritorii formati in majoritate din echipa condusa de multiplul campion national si balcanic Lucian Logigan.
Ecartul s-a marit si au trecut calea ferata de la Snagov intrand in ultimul kilometru tot cei 3 evadati. In ultima parte a cursei Attila Malnasi a mai dat cateva atacuri incarcand sa se desprinda.
Miscarea decisiva, mais, a fost a riderului nomad, Patrick Pescaru care a intrat primul pe coridorul CST de finish, pe trasa cea mai bună. Vlad Dobre, avand jumatate de roata avans, a inchis trasa si a obtinut pozitia a doua, Attila Malnasi fiind nevoit sa accepte locul 3. A fost o cursa disputata pana in ultimul moment cu mare bucurie pentru cei care au castigat si regrete pentru ceilalti.