Home / Stiri / Schimbare traseu, noutati si sfaturi!

Schimbare traseu, noutati si sfaturi!

Actualizarea traseului de concurs – Prima Evadare 2016 – versiunea 3

Salutare!

In urma verificarilor facute pe traseu, vom evada maine pe aceasta ruta. Noua varianta are 54km. Timpul limita la CP6 – primul punct de alimentare  Palatul Ghica – este ora 12:00. Cine ajunge dupa aceasta ora, va preda cipul de concurs si va fi transportat la finis.

Au mai rămas 2 zile până la startul Primei Evadări. Cu siguranță sunteți curioși cum se prezintă traseul după toate aceste ploi. Avem mai multe echipe pe teren care verifică starea traseului. Ei au reușit să-l Fotografii Prima Evadare 10 mai 2015 Cristian Vasile IGU (5)parcurgă, dar la treceri multiple și pecipitațiile care se anunță se va degrada. Astfel încecăm să introducem variante ocolitoare pentru zonele dificile, vor fi luate măsuri, iar traseul va suferi niște modificări, astfel încât să reușim să micșorăm cât de mult posibil porțiunile mai lungi de noroi.

Porțiunea din Băneasa, centură și stână vor rămâne neschimbate. Există varianta pe șosea și apoi drum de iarba spre Palatul Ghica, de la Palat este drum de piatra si apoi de iarba spre CP8. Acesta e mai scurt decat drumul clasic.

Ce vrem însă să vă transmitem este că la finish veți fi așteptați cu corturi încălzite, o porție de paste, ceai cald, am mărit numărul de aparate de spălat biciclete, vor exista 8 dușuri, tombolă, premii și bineînțeles multe zâmbete și încurajări din partea noastră și a spectatorilor pentru că la linia de finish vor fi întâmpinați niște EROI!

Update traseu: Traseul de concurs pentru Prima Evadare, varianta simpla!

Dupa cum ati vazut afara, in prognoze si in comentariile de pe facebook avem ploaie si noroi. Am tot testat traseul zilele astea si baietii s-au descurcat dar dupa cum stim la treceri multiple se altereaza. Din aceasta cauza am facut cateva modificari.
In Baneasa si pana la stana traseul a ramas neschimbat. Am latit ultima alee din Baneasa oferind 5m alternativi pe partea dreapta printre copacii mari. In functie de starea traseului cel mai probabil va ramane si portiunea de langa aeroport. Anul acesta are mai multa iarba si e important sa mergeti pe ea chiar daca este inalta.
Din spatele aeroportului (CP 5) se va face stanga pe sosea ca in 2011 pana la calea ferata dintre Dimieni si Balotesti. Acolo se face dreapta pana in calea ferata si se merge pe drumul de iarba pana in aleea din fata Palatului Ghica (CP 6 – Punct Alimentare) timp limita ora 12:00 (cine ajunge dupa aceasta ora va preda cip-ul si se va urca in autobuzele care pleaca spre finis)
Dupa palat intervine alta schimbare. Se coboara poteca la fel ca la ultimele editii, se trece podul dar nu se mai face stanga ci se face dreapta pe un drum de piatra, pe langa lac. Se trece pe sub podul de cale ferata si se face stanga in urcare. Se trece printre case si se merge pe un drum de iarba pana la CP8 (fostul punct de alimentare).
In acest fel am scos portiunea clasica de langa lac – aratura amenajata – CP7 – Crocodili – Linia Dreapta – Podet.
S-au inlocuit 18 km de drum care devenea solicitant pentru cei care veneau dupa locurile 200 cu 3.5 km de drum practicabil pentru toata lumea.
De la CP8 se merge pana la CP 9  pe traseul clasic, se traverseaza si se ajunge la nou infiintatul CP9.1 care va fi al doilea punct de alimentare. De aici se continua pe traseul clasic care va fi destul de greu desi a fost largit, au fost facute poteci alternative, s-au facut canale de drenaj ale baltilor. In caz de vreme total nefavorabila de la CP9 sau CP9.1 se poate devia pe sosea pana la CP10 cand se va intra pentru ultimii 2km pe traseu.

Va fi un concurs greu si de aceea am micsorat distanta asa incat chiar daca sunt zone de carat bicicleta sa nu se stea foarte mult pe traseu si sa avem alternative adaptabile situatiei de diminica.

Printre altele am pietruit si nivelat portiunea de langa centura distrusa anul trecut de lucrari asa incat sa traseu prima evadareincapa 3 oameni in paralel.

In anumite puncte de traversare o sa pozitionam aparate de spalat Karcher pentru spalarea pinioanelor.
Renault Velo Service – Renault va asteapta la fel ca la inscrieri cu puncte de service si pe traseu.

 

Update zona de finish
La finish s-a dublat suprafata cortului mare in care se dadeau pastele si se facea masajul. Acesta va fi incalzit, va avea bancute si mese si va avea o zona de premiere interioara alternativa celei de afara.
Vor fi si 2 corturi mari pentru tricouri si paste, 50 de corturi Ciuc si alte zone care sa ofere confortul dupa cursa. Vom avea o zona incalzita si pe traseu, la CP6 – punctul de alimentare de la Palat
S-au suplimentat numarul de aparate de spalat Karcher si s-au adaugat si o zona de dusuri. Se refac si dusurile de la piscina Astoria si cele de langa toalete.

Participants compete during the Prima Evadare in Bucharest, Romania on May 10, 2015


Va fi greu ca in fiecare an ploios dar incercam sa compensam si sa transformam aceasta cursa de mud race intr-o experienta dura dar acceptabila pentru cei care imbratisaza aceasta situatie. Am incercat sa ne gandim pe cat posibil si la cei din urma.

Altele:

Garderoba este o alta facilitate unde puteti lasa haine de schimb la start care se pot aduce la finis.

Nu uitati:

Stergeti numerele de concurs din cand in cand asa incat sa se vada matricea tag de pe numar ca sa va generem albumele foto automat dupa cursa. La inscriere nu uitati sa va faceti poza la spyder sa inceapa albumul cu o poza cu voi curati si eleganti.

Avem filmele IRewind si in acest an multumita partenerului nostru Renault.

Medaliile anul acesta s-au facut 500 mari de fier pentru primii 500 si alte 1000 de medalii metalice mai mici pentru urmatorii concurenti.

Service gratuit la bicicleta aveti la expozitia, pe traseu si la finis in cadrul Velo Service Renault

Sfaturi:

  • Mergeti pe iarba indiferent cat este de inalta. Nu se incarca roata cu noroi sau chiar se curata.Participants compete during the Prima Evadare in Bucharest, Romania on May 10, 2015
  • in zonele unde se incarca daca sunt scurte pastrati viteza sa se descarce de la forta centrifuga.
  • in zonele mai lungi unde se poate incarca mai mult e de preferat sa carati bicicleta pana le depasiti
  • puteti sa treceti prin unele balti cand aveti cauciucurile incarcate asa incat sa spalati rotile.
  • lantul trebuie uns bine si daca se usuca noroiul pe el trebuie udat
  • daca aveti frana v-brake se poate desface in momentul in care roata s-a incarcat sa nu se mai blocheze noroiul acolo
  • evitati mergeti pe foaia mica cat se poate de mult pentru ca atunci se apropie lantul de cauciuc si se incarca
  • luati un levier in buzunar sau o unealta similara pentru curatarea rotilor in cazul in care acestea se incarca.
  • cauciucul e bine sa fie cat mai subtire in felul acesta nu se incarca atat de mult.Participants - Action
  • alimentati-va si hidratati-va pentru ca in astfel de conditii se pierde mai multa energie.
  • daca tot sunteti in noroi bucurativa de aceasta experienta, cititi traseul, zambiti, ajutati si ajungenti la finis safe.

Doua articole utile pe aceasta tema le gasiti mai jos:
http://www.biketime.ro/sfaturi-de-la-dan-sardan/

http://www.freerider.ro/mag/sfaturi-pentru-pedalatul-prin-noroi-105438.html

In cel mai rau caz posibil cursa se poate tine si pe aceasta ruta (varianta super simplificata). Noi facem tot ce este posibil sa concurati pe varianta simpla de mai sus.

Powered by Dragonballsuper Youtube Download animeshow