Chio, unul dintre cele mai importante branduri de snackuri sărate din România, știe cât de important este sportul pentru sănătatea organismului, de aceea este gata să vină în întâmpinarea tuturor celor care îmbrățișază un stil de viață activ. Drept dovadă, Chio se va alătura competiției „Prima evadare” sprijinind în calitate de sponsor toți participanții la cunoscutul maraton de ciclism.
Chio îi va ajuta pe concurenți să-și reîncarce rapid bateriile, oferind fiecarui participant mai multe produse din portofoliul său, printre care cele coapte.
De ce tocmai produse coapte? Pentru că datorită conținutului ridicat de carbohidrați, produsele coapte de la Chio – biscuiți, sticksuri, Mini Rondele și multe altele, asigură energia necesară pentru o recuperare mai rapidă a organismului după un efort fizic prelungit. De asemenea, conținutul de fibră ajută la menținerea unui indice glicemic mai scăzut. În acest mod, concurenții își vor putea reface forțele în cel mai scurt timp, fiind din nou gata de acțiune.
Chio a fost lansat in Romania în urmă cu 17 ani, fiind marca de chipsuri cu cea mai lunga istorie de la noi. De-a lungul timpului, portofoliul brandului Chio s-a diversificat, fiind prezent acum în cele mai multe categorii de snack-uri sărate: chipsuri, tortilla, produse coapte, popcorn. Printre cele mai cunoscute linii de produse coapte Chio se numără Maxi Mix, Crackings , Stickletti, Brezli, Mini Rondele.
Brandul Chio este deținut de compania Intersnack Romania, cel mai mare jucător pe piața românească de snack-uri sărate, al cărui portofoliu mai include și brandurile Nutline, Fiesta, Felix, Pom-Bär. Compania face parte din grupul german Intersnack Group, al doilea mare producător de snack-uri sărate la nivel european.