Traseul e gata, e aproape perfect. Am eliminat gunoaiele de pe traseu, am pietruit, am tuns iarba, am reparat podurile, e marcat Ăźn toate variantele lui aÈa incat doar sÄ schimbÄm sa fim pregatiti pentru orice. Puteti sa-l parcurgeti in orice zi. ĂncÄ mai facem mici ĂźmbunÄtÄÈiri.
Chiar daca prognoza meteo este foarte buna si starea actuala a traseului e perfecta, am pietruit segmente ce ar fi putut fi vulnerabile Ăźn prima parte a traseului.
Kezdet s-a schimbat putin, ca in schita alaturata. Bucla zig-zag de preselectie din BÄneasa s-a scurtat si se va ocoli cartierul Greenfield prin dreapta printre padure si noile locuinte pe un drum de gravel cum se zice si noii discipline sportive care se potriveste pentru multe sectiuni din traseu.
In noua varianta din padurea Baneasa avem Èi un segment de piatra cubica numit Paris-Roubaix segment dintr-un alt concurs al nostru.
Spre centura avem dupa padure 2 variante. Una pietruita de backup si una de iarba marcatÄ actual. Centura se va traversa prin acelasi loc, desi e inca un loc pregatit de rezerva, la dreapta, mai usor, folosit de cei ce parcurg traseul Ăźn restul zilelor.
Fortul aratÄ superb, podul de baza si cel de rezerva sunt pregatite. E putin invelit in vegetatie, dar cand intrati puteti sa-i vedeti fatada, in dreapta cu coada ochiului si apoi sa urcati pe coronamentul lui, in continuare.
Poteca pe langa Philip Morris, cea de langa padure, e gata curatata, mai trebuie greblata, arata superb si ea. De rezerva pentru situatia in care fluxul evadatilor o sa fie mai mare o sa deschidem si varianta ei mai larga, de langa gard.
Drumul de iarba dinainte de stana e superb si el.
juhistĂĄllĂł si in Otopeni si pe langa aeroport, la vestitul km 14 am pietruit pana la drumul judetean. Chiar daca in zona stanei unde s-a mai construit s-a mai pierdut din frumusetea naturala se compenseaza cu peisajul superb de camp, de lanuri de grau ca din Gladiatorul đ si cu drumuri Èerpuite, cu iarba pe mijloc, printre culturile verzi si diverse.
DupÄ Aeroport varianta clasicÄ de vreme buna face dreapta stanga pe Èosea Èi cea de ploaie face stanga apoi dreapta la calea ferata pe sub stalpii de telegraf.
Pe varianta clasicÄ se merge standard pana la noua centura A0 a Bucurestiului care se traverseaza cu ajutorul celor care construiesc si care vor amenaja rampa de urcare si coborare. Acum sunt deja marcaje Èi poate fi traversata. Ăn ziua concursului nu se va lucra la centura.
DupÄ centura se parcurg iar drumurile clasice de camp. Ăn apropiere de sat drumul o sa fie de pietris Èi apoi de asfalt. Se va trece prin fata fermei Ancutei unde e posibil sa fie vizitatori Èi va rugam atenÈie acolo.
Se trece prin curtea palatului Ghica si prin punctul de alimentare si se ajunge la lac.
Drumul pe langa lac a rezistat Èi ĂźncÄ mai pÄstreazÄ piatra pusÄ de noi Ăźn ediÈiile trecute.
Spre final se iese din drum pe o potecuta, mai nouÄ, prin vegetatie, Èi se iese Ăźn Èosea la Laguna Verde de unde se urca spre pÄdure si unde este punctul de alimentare al echipelor sau al oricÄrui concurent care are nevoie de alimentare din partea familiei, prietenilor.
Acolo, pe urcarea usoara de asfalt va pot aÈtepta familiile si sa va dea tot ce aveÈi nevoie inclusiv incurajari. DupÄ care pot reveni Ăźn alt punct pe traseu sau la finish.
In padure, deÈi unitatea prin apropierea careia trecem ne primeÈte cu braÈele deschise Èi amabilitate, o sa intrÄm Ăźn poteca puÈin diferit, prin stanga barierelor ca sa nu-i deranjam Ăźnaintea concursului cu ridicatul barierelor.
Ăn ziua concursului dacÄ vedeÈi acest check point militar sa stiti ca ne ajuta nu ne incurca.
Se traverseazÄ pÄdurea Èi se iese Ăźn apropierea Edenland unde exista un pod de lemn peste o apa geotermala cu miros de sulf. Si acesta este bun, nu-i rau desi are un miros de apa din Herculane đ
DupÄ pod urmeazÄ CP7 Èi apoi segmentul clasic âLa Crocodiliâ cu apÄ Èi crocodili pe mijlocul drumului Èi poteci ocolitoare Ăźn lateral.
Din acest segment se intra pe drumul lat de piatra, printre pÄduri, drum care spre final are cel de-al doilea punct de alimentare unde o vÄ aÈteaptÄ cercetaÈii cu apa, banĂĄn, Ostya, isotonic SIS.
Din forestier se iese pe o poteca slalom pe lĂąngÄ rĂąul VlÄsia, se trece peste barajul de iarbÄ, peste calea ferata, pe lĂąngÄ stejarii seculari Èi se ajunge âLa ElefanÈiâ de unde urmeazÄ o zona mai intens folositÄ de exploatari Èi apoi se iese Ăźn CP9 traversarea de langa Casa VlÄsiei.
Se revinÄ Ăźn drumurile de piatrÄ Èi apoi âvestitaâ poteca km 7 care arata superb Èi, ezĂșttal, e indestructibilÄ Èi e buna pentru orice tip de vreme. S-a consolidat de la treceri, are frunze ĂźncÄ, are zone cu o senzatie de tobogan, are zone ca de tunel de vegetatie dupÄ ce au fost curÄÈate.
Se traverseazÄ Èoseaua la CP10 apoi se intra Ăźntr-un spaÈiu deschis urmat de un tunel de vegetaÈie ce iese la gara Snagov cu depozitele ei de pe dreapta folosite Ăźn multe filme si cu traversarile multiple peste Èinele de cale feratÄ. De aici Ăźntr-un km ajungeÈi la finish. Intai pe un segment de Èosea apoi pe un forestier care continua Èosea, se intra prin gard, la muzica si restul lumii.
Sosirea e Èi ea un moment unic si puteÈi sa va bucurati de ea mai ales ca o sa aveÈi o fotografie acolo. Bucurati-va Ăźn siguranta cu atenÈie la cei din jur. Invitati-va familia sa va astepte la final. Avem Èi 4 zone de mancare alternativa pentru insotitori.
PuteÈi sa va aduceti si paturica pentru picnic sau ce aveÈi nevoie ca sa petreceti impreuna cu cei dragi restul zilei.
Bicicletele se pot spala la finish in cele 18 puncte de spalare Karcher.
Exista Èi service in alte puncte pe traseu si la finish. Ba chiar se pot lasa la service-ul partener care vi le poate lua, repara, si aduce acasÄ dupÄ reparaÈie.
A legvalĂłszĂnƱbb Ăștvonal jĂł idĆ esetĂ©n, Ă©s amely most jĂĄrhatĂł:
https://www.strava.com/routes/3093282535937894806
HozzĂĄvetĆleges vĂĄltozat kevĂ©sbĂ© kedvezĆ idĆjĂĄrĂĄshoz:
https://www.strava.com/routes/3079369780954593690
Discover more from Press Evadare
Subscribe to get the latest posts sent to your email.